Årets julvärd 2008


Lasse Kronér

Bengt Feldreich sjöng julsång med Benjamin Syrsa och Arne Weise tände juleljus i trettio år. Sedan dess har julvärdarna skiftat från år till år.
1959-1971: Bengt Feldreich
1972-2002: Arne Weise
2003: Lotta Bromé
2004: Ernst Kirchsteiger
2005: Blossom Tainton Lindquist
2006: Ingvar Oldsberg
2007: Anne Lundberg
2008: Lasse Kronér

Tycker du att Lasse Kronér passar som julvärd i år?
Själv så tycker jag att det borde finnas någon som passar bätte...men kommer inte på vem...? Men Arne Weise gillade jag mest iallafall.

Postat av: ina den 2008-11-26 @ 23:31:57

Tja... jag får väl lita på dig, jag är som sagt skitskraj, men du är den av oss med mest erfarenhet och jag har bara haft en katt i några år nu ;)



Vi får väl se vad som händer...

Postat av: ina den 2008-11-27 @ 00:52:13

Ja, min syster (som äger kattmamman) har en stor Golden också som skäller utav bara den. Hon älskar katter, hon ser dom som leksaker - och det gillar min katt INTE! :P



Skulle aldrig våga ta hand om en vuxen katt, på något sätt känns de så himla opålitliga. Särskilt inte när jag redan har en katt på 2,5 år. Har de aldrig skadat varandra?



Jag är tvärtom mot hur man bör vara när djuren är rädda, jag tar upp dom och tröstar istället för att fösa dom mot "faran". Mammahjärtat tar över :/

Postat av: Kraaam/Åsa den 2008-11-29 @ 19:31:06

Vilken sötiz till vovve du har :-)



Kul att du hittat in till mig :-)



Ha en supermysig lördagkväll!!!

Kram fr Åsa


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback