Var på promenad

Var på promenad då jag såg detta träd, och visst påminner väl den här björken om något annat?

Postat av: Solveig den 2008-12-01 @ 18:26:24

Mä.....vilken fin blogg du och Ozzy har. Intressant med ditt inlägg om kosten, jag har själv ätit Annika Dahlkvist kost i 1,5 månader nu och mår jättebra. Bloggandet för min del startade och stannade väldigt hastigt. Men jag skulle gärna vilja om jag kunde :-(

Postat av: Karin den 2008-12-02 @ 11:30:02

Vilken otrolig björk den ser ut som en kvinna.

Kram Karin


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback