Timrå vann över fallande serieledare



Dagens match slutade med 3-1 till Timrå som sopade in 2 mål i sista perioden. Skellefteå som ledde tabellen föll ner till 3:e plats. GRATTIS Fortsätt klättra uppåt nu grabbar!
Såhär ser tabellen ut just nu:

Elitserietabellen
1Luleå57
2Linköping57
3Skellefteå54
4Frölunda54
5Färjestad54
6HV 7153
7Brynäs49
8Timrå45
 
9Rögle44
10Modo43
 
11Djurgården42
12Södertälje39

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback