Hej på Er

Ja idag har man inte gjort mycket, men en promenad har det blivit.

Idag åt vi korv med gräddstuvad vitkål, jättegott :)  Det flyter på bra med nya LCHF-kosten , men jag har varken vägt eller mätt mej lite dumt kanske men det kommer det med. Jag har  iallafall som mål att sommaren 2009 så ska man inte behöva dölja tjocka delar på kroppen längre.

Jag har gjort kokostoppar ikväll så nu blir det snart kaffe med kokostopp.

Här kommer några bilder från dagens promenad, inte lika fina som från igår men de får duga.


Det är rätt så jobbigt att gå och plumsa i snön.


Men för Ozzy går det lätt, han hoppar ja det ser nästan ut som att han flyger fram i snön.


Här vet jag inte riktigt vad han gör


Snöig runt truten och svansen i topp!

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback