Gott Nytt År 2009


Vi välkomnar det nya året, med allt det har att ebjuda oss härute i skogen!
Må det nya året bli ett år av lycka!

Hoppas att det blir ett bra år för er oxå!

Postat av: Solveig den 2009-01-03 @ 19:35:53

VILKA fina bilder du har på hunden din :-)

Postat av: cicci med familjen den 2009-01-04 @ 11:34:06

Hej gott nytt åt till er så här efter hand!

Har ordant med katterna så nu har dom två nya hem som tur är!

fattar inte hur man bara kan lämna djur så där!

Men nu ska dom väl ha det bra, iallafall betty, så se om dom som tog evis kan ha han hoppas

han har varit där i natt men ja något säger mig att det inte kommer fungera! man ska aldrig säga aldrig eller hur

Postat av: Anne den 2009-01-05 @ 19:29:39

God fortsättning på nya året :)

Postat av: Anonym den 2009-01-16 @ 12:16:09

Hej Kikki, vilken underbar blogg, tänkom jag kunde göra en sån blogg men är ju helt dum iskallen när det gäller datorer. Vilka bilder på dina djur och vad fint du bor du skulle kunna ha en hel djurfarm!!! säj det till Per! Nu kommer jag att gå in på din blogg flera ggr i veckan. Kaija


- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback