Det snöar

Vilket snurrväder, från nattens köldrekord på -17 grader till nuvarande -1 och snön som vräker ner. Är mestadels inne och eldar och lysnar på musik. Nu är 2 av 3 fönster färdiga, så nu återstår tapeter golv och lite målning. Jag har en önskan om att det skulle kunna vara klart till jul...vi får väl se...det går lite trögt just nu.

Lägger ut en bild på Ozzy som jag tog nyss.


Ozzy med sitt älgben i snöyran

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback