Bilder från vår promenad idag


Ozzy's bästis Nemo var med på promenaden, likaså Karin och det var uppskattat!


Ozzy poserar vant i snön när matte vill ta kort =)


Under en gran är man ganska fin :)


Eller varför inte visa långa tungan...


Efter att man busat och rullat runt lite i tösnö då ser man ut såhär

Nu är det dax att åka iväg och handla lite lågkolhydratkost som vi ska äta i helgen. Vi började nya kostprogrammet igår så nu ska det bli spännande att se vad som händer.

Till middag igår blev det fläskfile med blomkålsmos, gjord på grädde och blomkål...hur gott som helst!

Dagens middag får bli Järpar med gräddsås broccoli och morötter.

Over & Out

- Glöm inte att skriva vem du är.

- Jag svarar på kommentarerna så ofta jag kan.

- Inget stötande/rasistiskt på min blogg.

- Glöm inte att besöka mig igen.

- Följ mig på bloggkoll? Prenumerera på dina bloggfavoriter där, enkelt då du får meddelanden om uppdateringar via epost.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback